-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2009-12-02

Jenjalan tengok Murata HQ

Masa berada di Kyoto hari tu, ibu ambik peluang nak tengok Head office of Murata yang terletak di Nagaokakyo, Kyoto. Pergi bersama dengan Athari dan kenkawan tempat sekerja dari Murata Malaysia iaitu Azrul, Viknes, Ho dan Eric yang kini sedang belajar nihongo selama 6 bulan. Tapi hari tu mamat Eric dah terpergi salah station jadi dia tak dapat join dengan kami sekali. Untuk pengetahuan syarikat ni ada 23 buah cawangan dikawasan2 Jepun dan 31 buah cawangan seperti dinegara United States, Mexico, Brazil, Germany, France, Italy, United Kingdom, Ireland, Switzerland, Netherlands, Spain, Sweden, Hungary, Finland, Singapore, Malaysia, Philippines, Taiwan, Thailand, Hong Kong, Korea dan China.

Murata Head Office

Inilah dia bangunannyer!!...tinggi mencakar langit!!..kalau di Malaysia setingkat aje, tapi tak ingat pulak berapa ukuran luasnyer!

Merasa jugak sampai ke MMC, walau tak dapat masuk dalam bangunan kat luar pun jadikla..haha...

Ingat satu bangunan je...rupanyer ada 2 bijik!!! Posisi ni lagi cantik kalau dibandingkan dari arah depan bangunan tu...

Bersama kenkawan dari Murata Malaysia!!




1 ulasan:

Watierman berkata...

Bestnya jalan2 Nor kan!!!

Catat Ulasan