-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2009-12-28

KuRa Sushi

Malam semalam bawak 4 sekawan tu pekena dengan Toyama punyer sushi. Bagi Ho dengan Eric memang takde masalah dengan makanan Jepun ni cuma nak bagi Azrul dengan Vignes cuba sebab dorang berdua ni masih belum dapat nak menikmati betul2 yang sesungguhnyer sushi ni memang sodap!!.Dorang takut tekak tak boleh terima, so malam tu kita kasi ajar sikit mamat berdua tu makan Toyama punyer sushi!

Dengan rasa tak percaya rupanyer tekak mamat berdua tu boleh terima makanan ni!!...hehehe...katanyer sedapppp!!..Tula belum cuba belum tau..bila dah cuba kan sedap! Rugila kalau duduk Jepun tak pandai makan sushi betul tak? Dan sesungguhnyer sushi disini memang sedap.



Kalau tak caya tengok muncung mamat kecik ni..kan panjang je muncung tu!! Itu tandanyer sedap bebenor la tu!!. Takyah susah2 makan dengan chopstik belasah dengan tangan je...ishhh..isshhh..

Dengan penuh keasyikan menunggu sushi pilihan hati!!..

Alhamdulillah perut kenyang sangat malam tu!!..mana taknyer..makan tengahari pukul 4ptg....pukul 9mlm pekena dengan sushi...
Tetamu pulak yang belanja makan untuk kami sefamili malam tu...memang tak patut betul!! jenuh berjawab2 patut tuan rumah la yang support makan dah la datang dari jauh ni dorang yang nak bayarkan semuanyer....
Tima kasih daun keladi nanti boleh belanja kami lagi...hikhik...

0 ulasan:

Catat Ulasan