-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2013-05-31

Tahun ini yang ke 14 tahun sudah..

 


Tanggal 28hb May 2013 genaplah sudah umur perkahwinan kami yang ke 14 tahun. Tak terasa, dah 14 tahun rupanya usia pernikahan kami ... alhamdulillah ... moga hidup kami sejahtera, harmoni, berjaya di dunia + akhirat ... dimurahkan rezeki yg baik + halal. Syukur alhamdulillah dalam usia ini dah rasa manis, pahit, payau, pedas, masam, masin dan sebagainya. Bagi ibu, itulah rempah ratus perkahwinan. Dan juga kehadiran tiga orang hero2 ibu menjadi pelengkap dalam rumahtangga kami. Moga ada diberi rezeki olehNYA untuk menambah zuriat lagi..Ameen.. 

Zuriat lagi???? owhhh apakan daya umur yang semakin meningkat mampukah lagi?? Semua terserah pada yang Esa..

2013-05-11

Arigatou presento

Hari ni van pos laju menghantar satu bungkusan ke rumah, lebih kurang pukul 12 tengahari terimanyer...Nasib ada kat rumah sebab sebelum2 ni kami tak pernah terima hari sabtu...kene hari time kerja, mana ada kat rumah kan...kenelah pergi ke pejabat pos laju nak ambiknyer...
Selepas dah tandatangan di kertas ibu pun ambikla barang tu dari adik pos laju tu...
jeng...jeng..jeng...dari mana tu??? Mana lagi kalau bukan dari sahabat2 ibu di bumi sakura nun..

Hahhh macam2 ada...terima kasih sangat2 sebab tak sangka diorang masih ingat kat kami sefamili disini. Arigatougozaimasu...

Cantik sangat skaf bunga tulips ni..

Frame gambar yang cute

Aksesori handphone...bentuk bunga tulip..purple lagi...cantik

Beg kecil..serbaguna

Makanan2 ringan untuk sapa lagi kalau bukan untuk dua beradik tu..

Terima kasih banyak-banyak...

2013-05-03

Rindu suasana itu...

As-salam salam bersiaran kembali..
Entah kenapa rasa rindu dengan mereka berdua...kesibukan ibu disini membuatkan ibu dah lama tak calling2 dengan mereka, dan dengarnyer mereka jugak sibuk. Bila ibu balik ketanah air diaorang berdua pun dah jarang2 jumpa.. rindu dengan kamu berdua!


Perempuan dan bunga memang tak boleh dipisah.. dalam banyak 2 musim disana ibu sangat rindu dengan musim ini. Rindu dengan suasana itu!


Bangunan itu adalah tempat ibu satu ketika dulu membeli barang2 basahan. Mungkin sampaikah lagi ibu kesana? Kalau ada rezeki pasti ibu akan cari kawan2 dan jiran2 disana. Mereka sangat baik dan susah untuk ibu lupakan semua kenangan disana.


Rindu dengan persekolahan anak2 disana. Menyiapkan mereka dipagi hari dan menghantar mereka disimpang jalan. Bila teringat rasa sayu dan sangat rindu dengan kehidupan berkeluarga yang sangat indah disana.


Disana berempat......

Disini berlima....
Ade rezeki pasti kami berlima akan kesana...bumi sakura yang menyimpan seribu kenangan indah yang pasti tak akan kami lupakan.