-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-01-26

Last trip penghantaran stok makanan

Bulan ini adalah bulan terakhir syarikat tempat ibu dan ayah berkerja (nun di Mesia..) menghantar stok2 makanan melalui pengeposan udara. Peruntukan adalah 6 bulan sekali syarikat akan menghantar stok2 makanan yang famili kami sediakan disana. Untuk yang trip terakhir ni tak banyaklah stok2 yang ibu request dari kampung, agak2nyer cukup kot stok hingga hujung bulan Mac nanti...kalau ada yang berbalance tu cadang nak hantarkan ke surau jer...ada jugak baiknyer tu kan..

Daripada 4 kotak tu satu darinyer adalah hasil kraftangan yang adik/abng ipar buat untuk dijadikan hadiah kepada kenkawan2 disini. Rasanyer takyah la tunjuk dulu kot yer nanti takdela suprisenyer untuk kenkawan2 disini sebab dorang tu hari2 rajin bukak blog ni nanti dah nampak awal2 tak syok pulak..hehe. Apapun tima kasih pada Saleh dan Yop (main2 ler org laki2 yg buat ni..huhu) yang terpaksa menyiapkan kelarai ni dalam jangka waktu yang singkat..

Dan jugak....ada pemberian dari ibu mertuaku, baju muslimah...tima kasih mak. Cantik baju ni!! Memang tengah famous kot yer baju ni kat Mesia. Hari ni plan nak melaram baju ni sebabnyer tengahari nanti kawan2 berdua tu ajak keluar jap, hehe...

0 ulasan:

Catat Ulasan