-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2010-01-02

Bye-Bye Toyama....

Selamat tinggal Toyama...bye2...kita jumpa lagi tahun 2012 di Malaysia!!..itulah kata2 dari kenkawan berempat tu yang datang bercuti ke sini. Merasala diorang tidur rumah kami 3 malam..memang terasa seronok sangat kalau ada kenalan2 dari Malaysia yang datang kerumah, anak2 pun jadi seronok kalau ada tetamu..nak pulak ada yang melayan main lagi suka la budak dua beradik tu!!.
Diorang naik bas pukul 9.30mlm dan sampai Kyoto pada pagi 31hb. Perjalanan dengan bas lebih kurang 6~7 jam..

Bergambar dalam rumah sebelum nak berangkat ke stesen bas.

Sarat beg Azrul dengan baju2 yang dishoppingnyer...beg bagasi tu memang bawak kosong dari Kyoto sebab semata2 nak borong kain baju disini....tu pun ade yang tak lepas nak borong sebab katanyer susah nak bawak!!..Tak termasuk lagi beg sandang..beg pegang lagi...hehe

Ho borong sikit2 je..orang single mingle ni tak susah, yang dah kawen beranak pinak ni yang parah sikit nak ngesahnyer...hidup negara 4 musim ni macam ni la..kalau kat Malaya tak yah susah2 nak ngesahkan kain baju kan?? Satu musim je.....

Sendat2 semua beg!! nasib semua barang2 shoping lepas sumbat dalam beg tu.

Selamat semuanyer......

Ada selingan sekejap....
Ni jalan2 sekitar bandar Toyama pada petang 29hb...jumpa pulak kete2 idaman jejaka2 Malaya ni..sempat bergambar diluar..
Dapat bergambar pun jadila...hehe

0 ulasan:

Catat Ulasan