-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-02-04

Puding pengganti Kek??

Kalau kita berbicara tentang hari lahir atau hari ulang tahun pasti kebiasaannyer dikaitkan dengan "kek". Itu dah memang menjadi adat...betul tak???? Orang pasti bertanyer tak potong kek ke hari jadi???....Tapi untuk ulang tahun ayah yang baru2 ni, kita kasi tukar sikit dari potong kek ke potong puding...hehe...sempoi tak????? Terpaksa lewatkan sehari atas sebab-sebab main masak-masak pada 02 Februari lepas...huhu...gomen ne.... Sampai kenkawan nihonjin tu rasa bersalah bebenor dengan ibu sebab tak tau hari tu adalah hari jadi ayah. Small matter la kawan2.....takde masalah!!

Puding peach+pineapple berbentuk hati ni khas untuk suami tercinta!!... (nasibla pulak ade balance lilin yang tak pakai lagi kat dapur tu....hikhik) simple mimple jer kan taruk jer lilin, lepas tu tiup2 kan dah dapat rasakan suasana tu..walaupun puding bukan kek!!!..huhu. Spesel untuk ayah tu....... memang dia kena habiskan semuanyer!!


Kami sayang ayah!!!.ciuman dari anak2 tercinta...


Aksi memuncungkan mulut....tiup lilin sama2!!!!..


2 ulasan:

Watierman berkata...

Mama nya kalau pose cium ayah lagi bermakna...huhuhu....larikkkkkk.....Nor dah sinting lengan baju tu!!!

NorNaza berkata...

Yg tu tak boleh share umum...haha!!!

Catat Ulasan