-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2010-02-02

Happy 37th Birthday !!!

Hari ini 02 Februari genap sudah umur ayah yang ke -37 tahun, melangkah satu tahun lagi....ibu mendoakan semoga ayah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dan semoga hidup kita sekeluarga diberkati dibumi Allah ini dan dapat menolong dan membantu orang2 yang susah!!!.....Itu impian kita kan bang???? Terima kasih yang tak terhingga jugak kerana masih menyayangi diri ini dengan sepenuh hatimu.....(huhu....dramatis la pulak mak budak ni...)

Terimalah cupcake cumil ni hasil decoration by isterimu.....(huhu...cumil kan...mintak tolong kat en.goggle!! hikhik...)


I'm so lucky
to have a hubby
Whom i love
with all my heart
I wish you a
Happy Birthday
filled with
pleasure from the start
HAPPY BIRTHDAY MY LUV.......

3 ulasan:

kew_chop berkata...

epi besday abang naza.. semoga bahagia ke akhir hayat..

Watierman, rmanbkr berkata...

Happy Birthday...buat Hubby Nor..dari Akak & Abg di Penang...moga murah rezeki...panjang umur...bahagia hingga ke Syurga...Amin!!Muda lagi erk...sama baya dengan adik abang...yang second last!

NorNaza berkata...

Murni > Tima kasih yer..

Kak Watie > Tima kasih atas ucapan..muda tk muda la..dah nak masuk 40-an dah...hehe

Catat Ulasan