-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-02-23

Farewell Party lagi....[ Part II ]

Alhamdulillah rasa sangat terharu sebab kedatangan kami sefamili ditempat orang ni nampaknyer diterima seadanyer oleh jiran2 disini. Pada awalnyer dengan masalah komunikasi, makanan, budaya dan lain2 akhirnyer semua2 tu kami sefamili dapat atasi dan rasanyer sangat seronok dapat belajar dan bergaul dengan orang yang jauh berbeza adat budaya dengan negara kita ni.

OKlah berbalik tajuk asal hari ni, sejak dah nak balik ni ade jer undangan untuk makan2 free ni. Terima kasih teramat sangat pada jiran2 disini yang telah mengadakan jamuan untuk kami sefamili. Sapa lagi yang arrange beria2 ni kalau bukan Yoko san dan Sachiyo san...sangat detail arrangement ni...siap dah diaturnyer tetamu2 punyer tempat duduk...memang respek hasil kerja dua sahabat ni!!

Mr.Segawa (jiran merangkap exboss ibu masa di Malaysia tahun 90an..) memberi sedikit ucapan sebelum bermulanyer acara makan2 ni.

Kami makan direstoran okonomiyaki. Dua sahabat ni arrange menu2 yang berasaskan seafood. Gambar diatas ayah sedang masak yaki soba!!

Ini mama dan papa pada Fujita kun. Tak sangka last minute join party ni..arigatou ne..

Ini Esaki san. Anak dia pun satu kelas dengan Mifzal..lembut sangat2 orangnyer..penuh sopan santun!! Nakaichi san pun ader sekali makan disitu..hehe..siannyer terpisah makan dengan wifenyer.

Ini pulak Nakamura san. Masih ingat tak lagi masa pegi petik buah epal di Kurobe tu?? Dialah yang bawakkan..merasala jugak dapat petik buah epal...suka sangat!

Nilah dua sahabat yang arrangekan party untuk kami sefamili...terima kasih banyak2 atas jamuan ini...

Ni pulak Matsui san. Sedang melayan geng2 anak2nyer...jarang bercakap2 dengan dia tapi tak sangka dia sudi join dalam party ni..

Ini grup kanak2 ribena...kebanyakannyer geng2 Mifzal sekelas dengan dia.

Bersama dengan exboss ibu dan wifenyer...muka tak berubah rasanyer macam sama jer zaman2 90an dulu. Maintain gitu..

Selesai makan ader pulak hadiah untuk kami sefamili. Terima kasih sangat2 atas pemberian ini. Diorang wakilkan wife Segawa san untuk bagi hadiah..

Kalian memang best!!!! Kalau ade rezeki pasti nak turun Toyama lagi..itu janji kami!!


0 ulasan:

Catat Ulasan