-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-02-24

Hadiah dari neighbour

Cuaca hari ni sangat2 best..rasa suam2 jer..dijangka minggu ni memang cuaca sangat2 baik, rindu rasanyer dengan sang matahari..haha. Hari ni temperature mencecah 15 degree, tak sejuk dan tak panas sangat...

Entry hari ni nak share hadiah yang kami dapat masa makan2 jamuan pada Ahad lepas tu.

Untuk pengetahuan frame gambar tu adalah 2 in 1. Depan dan belakang corak yang berbeza, boleh tukar mana2 side yang kita suka!! Sangat cantik kaler frame tu, bila dah nak masuk spring ni memang banyak kaler2 dan corak2 bunga sakura akan keluar..arigatou ne..


Ada lagi satu......



Alas meja kecik dengan peten dan kaler yang sangat cantik!!! Suka sangat2..nanti balik rumah Mesia boleh guna alas meja cantik ni...
"Orang berbudi kita berbahasa....orang memberi kita merasa..."


Sekarang ni pun tengah nak nyiapkan projek hadiah2 nak bagi kawan2, jiran rapat dan kawan2 sepejabat ayah. ( Yg rapat2 jer...). Orang jepun ni suka kalau kita bagi hadiah hasil dibuat dari tangan kita sendiri. Kata mereka kita ni mengambil berat dan bersusah payah untuk mereka. Sesetengah hadiah dah dikirim dari Mesia, hasil kerja tangan abg dan adik ipar nun...hehe.

0 ulasan:

Catat Ulasan