-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2010-02-16

Kenangan untuk kami...

Entry sebelum ni kan pernah citer pasal kami bertiga nak cari "sesuatu" sebagai kenangan yang boleh mengingatkan kembali tentang ikatan persahabatan ini. Idea ni pun Yoko san yang bagi, katanyer boleh kenang balik memori2 kami pernah bersama disini..

Barang tu dah siap tempah minggu lepas lagi, apa barang tu??? Nak tengok ke?? Jom-jom..
*
*
*
*
*
*
*

Ke cuma nampak 3 mak dara ni tengah berposing jer..fokus sikit kat jari jemari yang tengah tunjuk2 tu...Amboi tak gaya menunjuk ke tu????.....Taklah...yang penting niat kita ikhlas nak sharekan, Hehe...inilah dia barangnyer..rantai sebagai kenangan untuk kami bertiga...
Close up sikit....




Cantik tak buah rantai tu?? Ada bunga sakura dan kristal kaler purple..i like purple!!!..sebulat suara memilih peten tu. Nasib abang sayang tak kisah....kita yang pompuan ni memang la suka bende2 macam ni..dia la yang terpaksa kuarkan ongkosnya....gomen ne abang....

2 ulasan:

kew_chop berkata...

comel rantai tu. nihon jin kalu yg baik, baik sesgt kan. nanti mesti derang nk melancong kat malaysia kang bwk pi mkn tempoyak, budu, cencalok, hihi..

NorNaza berkata...

emmm..tak taula kalau kene gayanyer mau jugak tu dorang turun mesia....mau nangis makan tmpoyak,budu..cencaluk tu....haha

Catat Ulasan