-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-02-13

Happy BirthDay to Me...

"Ya Allah ya tuhanku terima kasih kerna hingga kehari ini engkau telah memberi hambamu ini untuk terus hidup dan menikmati kehidupan yang indah dan bahagia dibumimu ini Ya Allah...ku bersyukur kepadamu kerana mempunyai sebuah keluarga yang bahagia dan hidup penuh kasih sayang darimu Ya Allah..juga rezeki yang telah engkau berikan hingga saat ini...Ameen..."

Semalam 12 Feb, genaplah sudah umurku yang ke-33 tahun. Syukur alhamdulillah masih diberi peluang untuk hidup dibumi Allah ini dan harap dapat besarkan anak2 hingga berjaya...insyAllah.. Kalau nak tau Februari ni memang bulan yang special sikit sebabnyer semua adik beradik side ayah pun lahir bulan yang sama. Masa kat Malaysia dulu bile bulan Februari kitaorang celebrate sama2!!..kalau anak2 pun join Februari pun cantik gak tapi tak pandai nak plan daa....hehe

Pagi2 semalam sibuk dengan aktiviti kawan2 nihonjin ni, diaorang ajak pergi ke Tonami (lebih kurang sejam perjalanan) untuk tengok Galeri Tulip, sambil tu diorang sajer nak celebrate kan birthday untuk ibu ni!!..terima kasih sangat2.. lately ni dorang selalu sangat luangkan masa untuk ibu, tak terbalas rasanyer kebaikan dorang ni..baik sangat2!! Nanti bolehla share serba sedikit gambar2 kami bersama yer..
Untuk entry hari ni sajer nak kongsikan sekitar suasana potong kek bersama dengan anak2 pada malam semalam, no special2!! jadilah ade jugak orang tu yang sudi belikan kek untuk ibu ni...terima kasih yer bang!!!...luv u so much..

Kek yang penuh dengan coklat!! yum-yum...sedap tapi tak boleh makan banyak2 nanti muak...

1..2..3.. tiup lilin!!!

Kadang2 geram gak ngan budak2 dua beradik ni, bile masa bergaduh tak hingat dunia..memang cepat jer rasa tangan ni naik!! tapi bile tengokkan gambar ni rasa shahdu jer la pulak...huhu

Coklat lagi....pemberian dari en.suami...tima kasih yer bang sampai 2 kotak sekali coklat tu!!..

Jeng..jeng..cantik tak brooch ni?? Brooch bunga sakura....nilah dia pemberian hadiah dari kawan2 nijonjin tu, Yoko san dan Sachiyo san....hontoni arigatou ne...suka sangat dan harganyer pun boleh tahan sebab pernah tengok sama2 masa kat shopping mall dulu..tapi masa tu kami bertiga nak cari bende lain memang ade terpandang dan sama2 cakap "cantiknyer brooch tu.."..tak sangka pulak dorang bagi hadiah ni!!....huhu ...sangat terharu!!

Ade lagi pemberian dari kawan2 tu...2 kuntum bunga tulip yang dibeli masa kat Galeri Tulip tu....arigatou ne...



0 ulasan:

Catat Ulasan