-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2009-11-03

Authum di Taikoyama Land

Bertemu kembali tahun ini dimusim luruh...musim yang dikatakan agak best sebab cuacanyer yang nyaman dan sejuk. Tapi tahun ini di Toyama memang terasa sesangat kesejukan tu. Nak pulak hujan je dari hari Ahad lepas...cuma hari ni je baru nampak cahaya matahari...tapi panas matahari pun tak boleh lawan dengan kesejukan ni!!

Berbalik tajuk citer diatas, hari Ahad lepas ibu sefamili datang lagi ke sini untuk mengamit memori dimusim authum ni..ingat kan lagi ibu ada attach gambar2 kenangan last year 2008 dalam entry lepas? Tempat yang sama jugak iaitu di Taikoyama Land.

Berada di kawasan paking kerete..nampaknyer daun2 dah banyak yang gugur!! Dalam hati dah berdetik mesti yang kat dalam lagi banyak gugur agaknyer..

Kaler2 daun tak standardize la...ada yang masih kuning..ada yang dah merah...dah yang paling frust rupanyer dah banyak yang kering dan gugur ke bumi!


Kalau pokok yang dah memang langsung tak berdaun macam gini cantik jugak ye...nampak unit pulak ranting2 dan dahan2 tu!!

Nampak tu..kat unit pokok ni!!..

Ingat tak view ni?? Cuba compare dengan last year?? huhu....dah banyak yang gugur...daunyer tak semeriah tahun lepas!!..Tahun lepas kalau time2 gini jangan kenangla meriah dan merimbun lagi...berbeza pulak dengan tahun ini yang agak cepat pulak menyembah bumi!

Tahun lepas kami sewa basikal...disinila tempat kami bergambar...tapi kali ni tak sewa pun sebab tengok langit dah bertukar kaler...hujan mau turun ooo...

Hujan dah rintik2 ni..masih lagi sakan nak bergambar!!

Anak terpaksa...ibu memaksa...

Nasib ada payung yang disponsor oleh kawasan ni...bukan ambik terus ye...nak kuar kawasan ni kena la return balik..



0 ulasan:

Catat Ulasan