-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-03-09

Yanagimachi Shogakko Badminton Team

Hari ni bumi Toyama dituruni dengan salji lagi....jangkanyer macam esok yang turun ..dahlah anak2 pergi kesekolah pakai kasut biase jer..naya anak2 ibu!!! Kesian mesti sejuk dalam perjalanan balik nanti...tengok macam tak henti pulak turun dari pukul 11pagi tadi.
Emmmm macam mana la bunga sakura nak mekar ni...bulan Mac pun masih ade lagi salji yang turun!! Bile kawasan sejuk macam ni memang agak lambat bunga sakura dan ume nak mekar. Tengok macam tempat Emi yang di Tokushima tu...kawasan yang atatakai@suam2..merasala nak tengok bunga2 mekar cepat!!

Dan pagi tadi, dalam pukul 10pg telah selesai semua barang2 yang naik laut diangkut. Alhamdulillah semua urusan berjalan dengan lancar...

OK ni citer aktiviti malam semalam. Semalam adalah malam terakhir kami sefamili turun main badminton di Yanagimachi Shogakko. Pada ibu best main kat sini sebab hanyer untuk suka2 dan bukannyer kalau lawan tu semata2 nak menang jer....semua yang main pun macam tu!! Bak kata iklan SunSilk "yang penting kita enjoy....."...hehe..

Dulu tak semeriah dengan kanak2 ribena...tapi sejak dua bulan lepas rajin pulak anak2 jepun yang dibarisan depan tu datang bermain. Semua tu satu sekolah dengan Mifzal dan Ikmal, cuma berbeza umur jer. Ini kiranyer dewan sekolah budak2 tula..tapi setiap Isnin memang diadakan latihan bermain disitu. Hanyer tinggal jejak jerla disini...lepas ni takdelah dengar main jerit2 lagi..huhu. Ade lagi sebenarnyer yang tak hadir semalam...sepatutnyer ada lagi tu..

Ini antara aksi2 kanak2 ribena tu main, termasuk Mifzal dan Ikmal sekali. Budak2 berdua tu bukannyer suka dengan game ni..kurenggg sikit tapi mak bapaknyer teramatlah suka!!!

Dan ini pulak antara aksi ayah bermain...yang best kalau dapat partner ngan ayah mesti lagi gamat dewan tu kami konkerr...hehe..

Lepas main kenelah buat 5S. Sapu2...vacumme2... semua tinggal kenangan
disini..

0 ulasan:

Catat Ulasan