-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-03-05

Pindah rumah under progress

Pejam celik pejam celik dah nak balik rupanyer kami. Minggu ni adalah minggu akhir paking mempaking untuk barang2 yang nak naik kapal. Nippon Express akan datang rumah pada 09hb depan (selasa) untuk collect barang2 yang nak naik kapal. Yang naik udara belum lagi...diorang akan datang collect pada 17hb pulak dan hari tu adalah hari terakhir anak2 sekolah, sajer la lewat2kan supaya anak2 dapat bersama2 dengan kawan2 disekolah.. dan 18hb bye2 Toyama.!! Kami akan kuar dari bumi Toyama pada pukul 2ptg. Kami akan tidur semalam di Kyoto (semua urusan hotel company yang arrangekan...wahh merasa tido kat hotel best ni!!!huhu), dan pagi 19hb pukul 9am akan check in di Kansai Airport. Terasa shahdu jer masa paking barang2 tu......taklah banyak barang2 yang nak bawak balik sebabnyer semua perabot dan barang2 eletrik adalah hak company....jadinyer bawak yang hanyer kami beli sendiri ajer.



Sebahagian kotak2 yang dah siap dipacking, buat yang untuk naik kapal jer punyer dulu..huhu... Esok dan lusa nak sambung sikit lagi. Segala borang2 dan invoise pun tak buat lagi ni...huhu..

Tu pun setengah barang rasa macam tak perlu bawak jer...cadang nak sedekah kat surau tuk adik2 student tu dan juga nak bagi kat kawan2 jepun tu. Dulu masa datang sini bawak pinggan mangkuk jenis melamine tu jadi rasa macam tak perlulah nak angkut balik, plan hantar kesurau jer tuk adik2 guna. Baju2 sejuk pun bawak yang rasa nak buat kenangan jer...selebihnyer semua bagi kat kawan sekerja tu (skrg tengah belajar nihongo....). Bawak balik pun bukan boleh pakai kat Mesia yer tak. Tapi baju2 ski kami angkut jugak sebab nak framekan.....huhu....

Semoga Allah mempermudahkan urusan kami...Ameen..

0 ulasan:

Catat Ulasan