-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-03-11

Album kenangan

Plan nak tempah album kenangan2an ni adalah dari idea dua sahabat tu. Memang satu idea yang sangat bagus tu!! dengan saiz yang sederhana besar dan kiut senang dibawa kalau nak tunjuk kat famili di Mesia. Sekali pandang macam note book jer memang takde rupa album pun.. kami bertiga select gambar2 dari bermulanyer perkenalan hingga gambar yang terlatest bersama2...

Gambar untuk kulit depan tu ibu yang pilih sebab suka sangat2 dengan gambar ni ...Nampak tak setangkai bunga ros yang pegang tu?? Itu adalah pemberian makcik bawah rumah sempena anniversary yg ke-10 tahun lepas...asalnyer datang nak tengok laman makcik tu yang penuh dengan bunga2 ros yang macam2 spesis dan berbagai2 kaler tu...memang meriah taman makcik tu....sajerla dia bagi sebab dua sahabat tu citer yang hari tu adalah hari anniversary ibu.....baik makcik tu...hehe....

Lebih jelas kan.......dan lagi satu nampak tak tajuk album kami tu???? Pandai pun...."Teman Selamanya". kalau nak tau husband Sachiyo yang berusaha sendiri cari perkataan tu...hebat ke tak hebat tu!!!...Pandainyer diorang tu, belajar sendiri semata2 nak buat tajuk album....apa lagi berbangga la kejap bila diorang tau maksud tu...terharunyer!!!!

Macam2 design dan corak kaler yang ade kat kedai gambar tu, kami pilih yang biase2 jer, yang biase2 pun nahhhh kena 1600yen (rm59++), tempah untuk 3 set. Kalau ingatkan dalam RM memang la terasa2 mahal tu...hehe, tapi takper yang penting nilai persahabatan tu. Nanti bile dah tua2 kenang balik album special ni mesti tak sangka..."ohh masa muda2 dulu aku ade kawan jepun rupanyer....hehe..."

0 ulasan:

Catat Ulasan