-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2010-03-18

Barang2 dah terbang..

Baru sempat nak bukak blog...dalam macam mana keadaan pun rasa semacam jer kalau tak ngadap..hehe..(teruk betui kan kalau dah menggiler berblogging ni..) jam dah menunjukkan pukul 3.15pagi....orang tengah sibuk tido lena yang kita mengadap laptop..bukan ape..rehatkan pinggang jap... hari ni aktiviti sental menyental rumah..dinding..lantai..dan yang seantero dengannyer.. nak ditinggalkan dalam keadaan kureng sedap mata memandang tu rasa serba salah pulak...tak tau macam mana nak baca isi perut tuan rumah ni...kalau bangsa kita bolehle gitu2 hal tapi ni tak pernah ade pengalaman menyewa dengan orang jepun tu yang susah teman ni!!! Nak taknak demi nak tinggalkan nama baik kat sini terpaksalah korbankan masa dan sengkangkan biji mata....dah 2-3 hari tido jam 2pagi..tapi hari ni lagi hebat...agaknyer langsung tak tido kot!!!...esok dah nak berangkat dah.....huhu

Oklah apapun nak citer yang barang2 dah selamat terbang dulu. Hari Selasa baru2 ni transporter yang sama datang kerumah untuk collect barang2 yang naik kapal terbang pulak.. Alhamdulillah...kerisauan sikit sebab berat hanyer dibenarkan dalam 300kg ajer, tapi barang2 kami ni kurang dari berat yang dibenarkan...lega sesangat!!!

Ayah sedang menulis invois..


PIC dalam urusan angkut2 barang ni...kelihatan sedang buat anggaran berat2 kotak..sampai penimbang pun diorang lupa nak bawak!! Nasib ade yang kat rumah ni...belasah jerla yang penimbang untuk orang punyer!!...hehe

Sedang wrapping kotak2....

0 ulasan:

Catat Ulasan