-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2009-10-03

Orang memberi kita merasa...[Part 4]

Rezeki lagi...baru dua hari lepas dapat beras, hari ni pulak Yoko san bagi roti. Abg ipar dia ada bakery di sini. Mungkin hari ni jualan tak berapa laku..famili diaorang ni pulak bukan penggemar roti sebab tu bila ada balance2 roti yang tak habis jual dia mesti hantar ke rumah ni...Tapi ikut pada jenis2 roti, sebab diaorang tau apa yang boleh dan apa yang tak boleh.

Lihatlah betapa banyaknyer roti yang dibaginyer..roti manis, roti kacang merah, roti kek dan macam2 yang seangkatan dengannyer..

Sebelum ni pun pernah dapat jugak, memang sebelum ni ada bagitau kat diaorang yang kami tak boleh makan makanan yg berunsurkan daging kecuali yang disembelih dan barang2 yang tak halal. Jadi bila explain macam tu sekurang2nyer diaorang tau apa ingrediant yang boleh dimakan dan apa yang tak boleh dimakan.
Anyway domo arigatou Yoko san. Tomorrow can breakfast with this breads.!!

0 ulasan:

Catat Ulasan