-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2009-07-08

Kedai dadah???

Kedai dadah?? Hah..mula2 sampai terpedaya jugak ibu. "Drug store" itulah nama kedai kira adik beradik ala2 Gurdian di Malaysia. Disini menggunakan nama "drug store".



Inilah salah satu gedung farmasi yang berhampiran tempat ibu tinggal. Apa yang ada dalam kedai dadah ni?? Jom kita tengok....



Barangan keperluan untuk baby.


Vitamin dan ubat2an. Gambar pertama tu ubat untuk mengelakkan ulser mulut. Pada sesiapa yang rapat dengan ibu memang dah tau sesangat itu memang panyakit kebiasaan pada ibu. Kalau badan panas start le ulser mulut datang. Memang tension dan sakit kalau time nak makan. Jadi ini adalah ubat yang disyorkan pada ibu. Memang mujarab..bila dah terasa sakit2 kat mulut tu start le ambik..insyAllah ulser tu terus tak jadi naik..



Produk mandian, shampoo, pencuci muka..dan barangan2 lain yang seangkatan dengannyer..


Kosmetik berbagai jenama dari Jepun..



Barang2 keperluan dirumah.


Pendek kata memang lengkap barang2 yang dijual dalam ni. Tapi yang lebih penting di drug store ni harga dia agak murah berbanding supermarket2 yang lain. Macam di Malaysia jugak kalau di kedai2 rangkaian farmasi tu kan rege agak murah sikit kalau nak dibandingkan dengan kedai2 yang lain.


0 ulasan:

Catat Ulasan