-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2009-07-09

Happy Birthday "July" friend....

Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan Ida & Yanti..Allah selamatkan kamu..Happy Birthday Ida & Yanti!!!.Ni salah sorang lagi kawan baik ibu..Ida ni sama2 sekolah sejak dari tadika lagi...patutnyer boleh dapat anugerah ni...Anugerah Persahabatan Sejati!!! genaplah hari ni yg ke 32...udah masuk 30an ye?? Actually Yanti punye birthday adalah esok. Tapi kira wish untuk sekali lah ye.. Kira kami ni satu geng masa sekolah dulu. Tapi Yanti ni kenal masa form1 sehingga kini....ibu, Aton, Ida, Yanti satu kepala..dan ada sorang lagi yg belum cukup umur...nama dia Zulita, hehe...
Tapi pada ibu, semua yang mengenali ibu adalah kawan..kawan sekolah..kawan sekerja.. kawan lama..kawan baru..semua adalah kawan sejati dunia dan akhirat..




Friends..... ...
They love you,
but they are not your lover
They care for you,
but they are not from your family
They are ready to share your pain,
but they are not in your blood relation.
They are.........FRIENDS! !!!!
True friend...... ..
Scolds like a DAD..
Cares like a MOM..
Teases like a SISTER..
Irritates like a BROTHER..




0 ulasan:

Catat Ulasan