-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2009-06-10

Happy Birthday kawan...

Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan ATON...Allah selamatkan kamu.....Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..AMIN dan juga semoga persahabatan kita akan kekal buat selama2nyer..
Ini le salah sorang kawan baik ibu. Nama dia Jamiatul Salamah. Hari ni 10 June bebeday dia yang ke???? Sebaya ibu laa.....32 tahun. Dah tua kita ek??? Tak sangka pulak..rasa macam muda aje lagi..Dari sekolah tingkatan 1 hingga kini kami masih berhubung, sampai dah beranak pinak. Macam2 kenangan...yang manis ada, yang pahit ada...
Pada Aton, bila masuk blog nor ni klik le kat bawah ni. Bila potong kek ingatle kat kawanmu yang jauh ni..

2 ulasan:

umiewafa berkata...

domo arigato tengkiuk..(betoi ke pun cam yg p.ramlee cakap tu)...terharu, touching my heart n soul betoi...tima kasih bbyk ye nor, susah2 je..he3X, anyway i like...32 heh..just another year, apa yg penting...hati mau muda..badan mau sihat..aminnnn. muahzzzzz.

NorNaza berkata...

betui..betui..betui..

Catat Ulasan