-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2009-09-10

Kad raya dari kawan..[Part III]

Dapat lagi kad raya...teringat zaman2 persekolahan especially time sekolah rendah..memang berlumba2 ngan kawan2 lain berapa keping dapat kad. Kalau dapat banyak bangga je....peh tu seminggu nak raya duk perosah abah carikan ranting kering nak gantung kad raya....kakaka...abah pun ikut ajela cakap si anak ni mencari semata2 nak bagi anaknyer seronok..sayang abah!!!! Tapi zaman sekarang ni dah tak susah macam dulu, kalau dulu nak pegi cari kat kedai2 kemudian nak pos lagi...tapi sekarang cari aje dlm enternet macam2 pesen kad ade..peh tu send je guna mail...betapa canggihnyer sistem sekarang...esok2 zaman anak2 kita dah besar apela pulak sistem terbaru yek..
Apapun jom layan kad2 yang datangnyer dari kawan seblogger ni...terima kasih ye atas ingatan..

Kad raya dari DEEJA


Kad Raya dari KAK PAH


0 ulasan:

Catat Ulasan