-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2009-09-14

Dengan Ucapan Tulus Ikhlas...SELAMAT HARI RAYA

Minggu ni adalah minggu terakhir kita sebagai umat islam menunaikan ibadah puasa, berakhir sudah bulan Ramadhan terasa sayu je nak ninggalkan bulan mulia dan bulan yang agung diantara bulan2 yang lain ni. Kedatangan Syawal akan tiba tidak lama lagi..dan tahun ni masuk tahun kedua ibu sefamili beraya diperantauan..kira dan boleh terima suasana tu kalau nak banding ngan tahun lepas memang rasa syahdu sangat..walaupun tak terasa sangat tapi dihati ini tetap terasa sayu jugak berjauhan ngan keluarga di kampung, nak pulak bila masa call kat kg nanti nak ucap selamat hari raya masa tu yang tak boleh control tu ..dengar mak kat sana nangis..adoii..sedih..sedih..baik mak sendiri maupun mak mertua..sama je!!

Dan dikesempatan ini kami sefamili ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat keluarga tersayang...saudara mara, kepada sahabat handai dan kepada semua pengunjung setia blog ni, maaf zahir dan batin andai ada tersalah dan terkasar bicara..semoga lebaran tahun ini akan membawa seribu kemanisan buat famili masing2.


Ada rezeki sikit tahun ni....ambikla duit raya ni bagi kat anak2 masing2 ye..jangan lupa ambik tau!!

Video ucapan Hari Raya..tak lupa jugak nak ucapkan terima kasih pada mak/mak mertua yang mengirimkan baju raya untuk ibu sekeluarga..dapatla melaram baju baru tahun ni..memang peberet color purple ni..suka sangat!!..domo arigatou..


0 ulasan:

Catat Ulasan