-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2009-08-06

Terkenang semasa dulu...

Demi seorang kawan dia suruh ibu masukkan gambar2 sekitar tahun 2006 untuk dijadikan kenangan dalam blog ibu ni. Siap hantar email send gambar2 ni. Ibu tunaikanlah permintaan kawan ibu tu..Memang rindu suasana macam dulu...memang susah untuk berkumpul bersama...masing2 dah ada keluarga dan kerjaya jadi susah jugak nak bersua. Last adalah pada tahun 2006..masa ni semua dapat berkumpul sekali...bukanlah maksud langsung tk pernah jumpa selepas tu kiranyer tak cukup forum..susah nak dapat kumpul serentak..gitula lebih kurang.


Ibu ngan auntie Zulita aje yang still maintain tak tambah2 lagi...yang lain2 tu semua dah bertambah2 anak diaorang..emmm...jeles..jeles..jeles..
Takpelah bahagian masing2..dan rezeki masing2..Allah tau apa yang terbaik untuk kita kan??



Ni pulak gambar kat rumah ibu di Ipoh. Rindula kat korang semua!! dan jugak rindu kat rumah tu...sabar2...lebih kurang 8 bulan lagi nak balik..
Yang penting kawan2.. kita tak putus contact ok...walau dimana jua berada kalian tetap dalam ingatan...tak pernah lupa punye..

0 ulasan:

Catat Ulasan