-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-04-13

Sakura menggamit lagi...

Kalaulah kami masih berada di sana nun, mesti disaat dan ketika ini pun sedang bersama2 menikmati suasana yang sama macam kawan2 disana rasa...sedang seronok berhanami!! dan pada musim inilah yang dikatakan sangat best sebab cuaca yang nyaman dan tidak sejuk sangat!!..
Takde rezeki nampaknyer untuk tengok sakura pada tahun ni...walau macam mana pun kawan jepun sorang ni dah pun share beberapa keping gambar yang diambil berdekatan dengan taman masa kami tinggal disana satu ketika dulu....

Terkenang peristiwa lalu ditaman ini, anak2 selalu kesini bersama2 dengan Arata kun untuk bermain!!..dan disini jugak dorang main salji bila tiba musim tu..dan bila tiba spring, pokok2 penuh dengan bunga2an yang bermacam2 spesis dan kaler..tapi yang sangat popular adalah bunga sakura yang menjadi lambang kebanggaan orang2 jepun. Terima kasih pada Sachiyo san yang masih sudi share suasana musim ini.

"Kalaulah boleh dilewatkan sedikit masa tu...."emmm janganlah nak berangan mak budak oiii!!!..dah namanyer takde rezeki nak tengok tahun ni...udah2 lah tu!!!!

Engkaulah sekuntum bunga sakura..
Mekarmu ditempat indah dan dingin..
(sambung2 la.... kalau pandai lagu ni yg pernah popular sekitar tahun 90an..hehe..)
minat bebenor dengan lagu ni dolu2...tak caya tanyerla kat my best fren2 tu....

1 ulasan:

bobo comel berkata...

salam kak naza,ira ni dtg menjenguk..apa kabo ? masih rindukan suasana jepun ker ?? semoga akak sekeluarga sihat sentiasa :)

Catat Ulasan