-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2010-04-05

Makan kenduri

Lambat sebenarnyer keluarkan entry ni, actually makan kendurinyer masa hari ketiga kami sampai ketanah air..iaitu pada Ahad, 21hb Mac lepas..lupa pulak nak masukkan yerla banyak sangat benda2 lain yang nak diingatkan..ishh..ishh..sibuk bebenor bunyinyer tu..
ate memang betui pun rasa tak cukup2 masa sekarang ni...masa kat nihon dulu releks jer....hehe

Baru jer sampai dah dapat merasa makan nasi minyak orang kawen..dan ini adalah masa yang sangat sesuai sebabnyer dapat berjumpa dengan saudara mara yang hadir. Kenduri ni adalah side sebelah ayahnyer..berlangsung di Taman Parit Jaya, Parit.

Pasangan pengantin Fadli dan Mazura, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat dan hidup dengan rukun damai dalam melayari bahtera perkahwinan.

Bertemakan kaler biru yang penuh kelembutan..


Inilah wajah ibu mertuaku yang cantik rupawan..betui tak tipu!! dan juga bersama adik ipar, Zaleha (berdiri dari kiri) dan juga biras2 ..Kak Ana(duduk) dan Shima (tengah dukung anak..hehe..) Kami bertiga jerla menantu perempuan mak buat masa ni, dan sorang menantu lelaki..
Bersama pula dengan mak sedara (bertudung itam) yang baru balik dari mengerjakan umrah..datang jugak kenduri walau letih tak hilang lagi..sebabnyer datang dari Kuala Lumpur tu..balik hari lagi..tima kasih Acik Ani belikan hadiah dari sana..

Suasana yang penuh keriuhan dan gamat sekejap bila berjumpa dengan Makcik Lina (bergambar bersama ayah!!)...hehe

Jemput2 makan sekali...jangan malu2...

2 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Confius pulak mana satu pengantin baru...hehehe!

NorNaza berkata...

jangan kompius2 kak..trang tang-tang jelas tu..hehe

Catat Ulasan