-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2010-06-25

Makan kenduri

Bila nama je cuti sekolah dah tentu adanya musim orang kawen...tak kiralah cuti panjang ke..cuti pendek ke.... mesti dapat merasa makan nasi minyak kenduri kawen...ada betul?? dan minggu ni persekolahan anak2 bermula kembali dan rutin harian ibu pun kembali normal seperti biasa.

Pada hari Sabtu lepas 12hb Jun, telah berlangsungnya majlis perkahwinan sepupu (side sebelah en suami) di Taman Meru Ipoh. Pasangan raja sehari NorFadzilah dan Nazri. Semoga ikatan dan bahtera yang dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat..Ameen..

Bertemakan kaler pink..raja sehari cantik dan tampan diatas singgahsana...teringat zaman dolu2..hehe..bila tengok zaman2 la ni punya pakej pengantin jauh bezanya masa zaman2 90an dulu..asal ada duit semua jadi!!


Nak kasi tau kat tuan rumah..Ayahwe dan Makwe, nasi minyak dengan lauk pauk hari tu memang ter..sangat sedapnya!!! Tak rugi datang malam tu lagi masa potong kek sebab dapat bawak balik habuan.. daging rendang tok!!..terima kasih....

0 ulasan:

Catat Ulasan