-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-06-15

Aktiviti suka-suka

Aktiviti berboling ini telah dianjurkan oleh salah seorang kawan sekerja. Tak silap dua minggu lepas berlalunya...bukan sahaja pekerja2 tempatan diundang sampai big2 boss pun turun sama2 main pada malam itu. Itu yang bagusnya.. tak sangka mamat2 Jepun yang ada dalam tu bagi respond, sama2 nak main jugak.

Bila dah start berjinak2 dengan dunia beriadah ni masa duk kat Jepun dulu memang terasa nakkan suasana yang sama jugak bila berada disini. Bila dah ada kawan yang organize bende2 macam ni sajerla cuba2 arrange masa..bila kene dengan gaya waktu dan keadaan memang lajulah nak join sekali..nak kena tengok jugak kalau kene time anak2 sekolah memang susahlah nak ikut tapi kalau buat hari last keje/sekolah iaitu hari Jumaat (malam) memang sesuai bebenor.

Inilah grup yang hadir sama2 bermain malam itu. Ade setengah dah cabut balik dulu. Taklah ramai yang hadir tapi cukup meriah dengan gelak besar sebabnya....banyak kali bola masuk longkang!!! ( especially mak budak ni la..hehe..)


Suasana disekitar kawasan boling di GreenTown Mall Ipoh. Mifzal dan Ikmal pun bawak sekali pada hari tu...

MD (berbaju merah) pun turut meluangkan masa dengan aktiviti suka-suka ni.

Bersama dengan adik manis..Lieza dan adiknya..

Si cilik ibu yang kuat ngobak kalau markahnyer rendah dari orang lain...hehe


0 ulasan:

Catat Ulasan