-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2010-06-17

Terima Kasih..

Keprihatinan seorang sahabat yang berada nun jauh dibumi sakura tu tentang anak2 yang satu ketika dulu suka sangat baca komik doremon dan majalah2 ranger, usaha dia poskan dari sana untuk Mifzal dan Ikmal. Dulunyer memang budak2 ni suka sangat2 sampai terikut2 gaya ranger2 Jepun, tapi bila dah berada disini semua gaya dan ikutan terus terpadam....yang dulunyer sangat suka nyanyi lagu2 jepun semuanyer ditinggalkan ....begitula pada adatnyer bila berada di negara "A" lain pesennyer....dan bila berada dinegara "B" lain pulak caranyer...


Bila budak2 berdua tu terima hadiah komik tu, automatik terus bertukar watak. Terus diaorang teringat kenangan pada waktu itu. Sengaja ibu biarkan tengok gelagat diorang...suka sangat2 tak habis2 dibelek2nyer buku2 tu. Apa lagi.... watak2 Jepun dalam rancangan ranger tu terus hidup kembali..hehe.. itulah namanyer budak2....mudah mengingati...dan mudah jugak melupainyer..
Bila dah ada komik tu barulah dapat dengar balik ayat2 nihongo yang satu ketika dulu pernah dorang lakonkan.


Terima kasih pada Sachiyo san yang baik hati mengepos komik tu pada Mifzal dan Ikmal. Gambar2 kenangan kami disana pun dia ada hantar jugak. Bila tengok gambar2 dalam CD yang dia hantar tu automatik rasa rindu bila ingatkan kehidupan disana.




0 ulasan:

Catat Ulasan