-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-07-09

Nihon melambai lagi....

Menghitung hari..detik demi detik..masa yang telah ditetapkan akan datang jugak. Nihon dah melambai2 tu.. Nak pergi nihon lagi ke kami ni?????? Jeng..jeng..jeng..alangkah bestnyer dapat pergi lagi walaupun sekejap jer..tapi pada tika dan saat ni cuaca disana mesti sama jer panas macam di Malaya kan..huhu


Sebelum tu nak bagitau la ngapa la tak boleh nak download gambar dalam rumah ni. Dari semalam jenuh duk krodi entah apa la pulak masalahnyer..dah sama kes macam rumah Zulita dulu pulak..sabor jerla!!!! huhu. Biarlah jangan tension2 ok...dah tak mau nak buat macam mana lagi kan..kalau mood dia dah ok nanti bolehla tu download gambar balik...kan..kan.. Jadinyer entry kali ni entry tak bergambar ok..


Oklah berbalik kita dengan tajuk diatas, lusa adalah hari terakhir dapat bersama2 dengan ayah..kenapa tu???? Sebabnya dia kena pergi nihon lagi laa..Kami sefamili pergi tak agaknya????? Emmmmmm..pergi dalam mimpi jerla. Citer sebetulnya ayah sorang jer yang pergi ke Jepun bersama dengan sorang lagi kawan seopis atas urusan kerja. Bertolak hari Sabtu ni..huhu..daku pasti merindui mu!!! Pergi berapa lama tu??? Setahun??? Dua tahun???

*
*
*
*
*
*
*
*

Dua minggu ajer daaa.....


Walaupun dua minggu kurasakan ibarat 2 tahun...

" Semoga Allah mempermudahkan perjalanan suamiku kesana nanti..Ameen"


0 ulasan:

Catat Ulasan