-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-07-17

Fairwell Party

Majlis perpisahan ini adalah untuk meraikan seorang kawan yang akan menamatkan perkhidmatannyer. Majlis ini telah diatur di sebuah restoran Pizza Hut Batu Gajah pada hari Selasa lepas.


Bersama rakan2 yang hadir pada hari itu. Yang diraikan adalah mamat yang tengah berdiri tu...Deric Lay. Katanyer selepas ini dia akan berubah angin disekitar bandar KL pulak. Tak dapat berjumpa dengan ayah disaat2 akhir dia resign, sebab en.suami sedang berada dibumi sakura sekarang ni..


Kebetulan mamat yang sebelah Deric tu ( sebelah kanan) pun akan berenti jugak..baru jer join dah dapat tawaran yang lagi masyokkk..kiranyer ni party untuk dua2 lah yer..huhu
Gendang gendut tali kecapi, Kenyang perut suka hati..
Itulah pepatah yang dikirakan sangat2 sesuai untuk kami yang makan pada hari tu. Kenyang sangat2 wehhhh....


Bersama rakan karib ibu..kalau tak kerana dia yang beria2 ngajak ke farewell party ni rasanyer idak le datang jugak sebab yang sebetulnyer ibu ni numpang nyebuk sebab kesemua staff ni bukan dari section/jabatan ibu pun..haha. Thanks Kak Azah!!


Dua orang budak nakal!! Memang gaya macam budak nakal pun!!

0 ulasan:

Catat Ulasan