-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2011-02-02

Happy 38th Birthday

Lima minit berlalu...020211 tarikh hari ni genap sudah ulangtahun hari kelahiran buat suami tercinta..yang ke??? 38 tahun sudah..

Diwaktu dan ketika ini isterimu sanggup bersengkang mata...chewahhhh... nak nunggu jam 12malam semata2 nak ucapkan selamat hari lahir..walaupun dirimu sekarang ni sedang diulik mimpi indah..daku sanggup ngadap PC sorang2 nak nulis jugak...huhu...(padahalnyer esok cuti...yeye...)

Selamat hari lahir sayang...semoga panjang umur murah rezeki dan semoga bahtera yang dibina selama hampir 12 tahun ini akan berkekalan hingga ke akhirnya..dirimu teramat bernilai dalam hidupku....ikhlas dari sudut hati ni..bukan rekaan semata2...hehe..







0 ulasan:

Catat Ulasan