-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2011-02-11

Selangkah lagi..

12 Februari 2011 selangkah lagi usia meningkat, terasa begitu cepatnyer waktu berlalu..alhamdulillah diusia begini Allah telah mengizinkan untuk diri ini menambah lagi ahli baru dalam keluarga. Seronok bercampur risau pun ada sebabnyer gap yang terlampau kekadang terasa macam nak beranak mula2 balik pun ade. Doa2kan la semoga segala urusan dipermudahkan.

Ucapan tuk diri sendiri...huhu.. Selamat Hari Lahir kepada diri saya sendiri. Sudah 34 tahun rupanya. Rasa sebentar sahaja masa berlalu. Syukur alhamdulillah hingga ke saat ni diberi olehNYA kesihatan yang sihat dan dapat menguruskan dua orang anak yang cukup lasak dan bakal bb yang akan keluar hujung Mac depan.





Specialnyer kami berdua lahir dibulan yang sama..hehe...(konon2nyer special la jugak...) sempena tahun ni tempat keje ibu dan ayah ade buat satu aktiviti iaitu memberi hadiah kepada setiap pekerja mengikut bulan2 kelahiran masing2..
Jadi dibulan Feb ni dapatlah kami berdua hadiah dari tempat kami bekerja. Apa hadianyer tu??? Bekas minum yang kiut miut gitu!!

Dan ni pulak bersama dengan besfren ibu..Kak Azah..sama2 nempek hadiah!!!

Dapatke agak2nyer tahun ni kek cantik macam ni???? Ade ke sapa2 nak bagi???

0 ulasan:

Catat Ulasan