-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-08-28

Pergi tak kembali...

Dari DIA kita datang dan kepada DIA kita kembali....
Alfatihah buat arwah maksu ku NORAIDAH BT PANDAK ZAINUDIN yang telah pergi buat selama-lamanyer pada hari Ahad lepas 22hb Ogos. Dalam usia yang dikira agak muda 40tahun maksu pergi meningglkan orang2 tersayang.....


Maksu adalah adik mak yang bongsu, paling rapat dengan famili. Akhir jumpa pada bulan May lepas masa kenduri anak sedara naik buai dikediaman rumah mak di Siputeh.
Meninggal dikatakan serangan jantung. Rezeki maksu meninggalkan anak2 yang soleh dan solehah walaupun anak2 masih kecil. Anak2 yang berumur antara 10tahun-14tahun yang tak henti2 membaca ayat2 al-quran masa maksu meninggal. Mak adalah antara kakak yang paling rapat dengan maksu...hingga kehari ni masih bersedih..

Al-fatihah buat maksu...semoga rohnya dicucuri rahmat....AMIN


0 ulasan:

Catat Ulasan