-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-08-04

Cerita-ceriti potong kek

Tahun ni Mifzal dapat dua biji kek sempena hari kelahirannyer baru2 ni. Satu dari maksunyer dan satu lagi dari ibu dan ayahnyer.. Yang dari maksunyer kitaorang potong awal sehari dari tarikh sebenar besday tu sebab masa tu hari Jumaat (hari sekolah,kerja) so senang semua sekali ade kat rumah mak..

Kek coklat yang maksunyer tempah dari kawan satu tempat kerja. Memang sedap dan best!! Terima kasih Imah, ingat kat anak sedara sulungnyer tu.

Inilah dia cucu2 mak!! Semua ade sekali dalam rumah tu..yang si kecik tak tau apa pun leboh sekali dengan toknyer! Anak2 ni kalau ada kek jer pun dah suka sangat..kalau kita buat party lagiler bertambah suka ye tak..tapi sorylah sayang ibu tak larat nak mengelolakan party2 ni..insyAllah ade rezeki lain tahun kita buat.

1..2..3..tiup!!!! Suka tengok muka budak yang paling kecik tu dengan penuh penghayatan tengok abang2 sedaranyer tiup lilin.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ini pulak kek yang kedua dari ibu dan ayahnyer. Hari potong kek tu kami balik ke rumah mak mertua, kebetulan ramai yang balik pada hari Sabtu lepas.

Seawal pukul 8.30am dah start memotongnyer..hehe..merangkap sekali dengan breakfast!! Mandi pun belum lagi tu..

Nampak muncung ayahnyer yang lebih tu!!..last year sambut kat Jepun 4 beranak jer...huhu..ni dah balik kampung terasa ler seronok sikit anak2..

Selepas aktiviti potong2 kek kami serbu rumah adik ipar yang duk kat Tronoh pulak, katanyer ade buat makan2 mee rebus!!..peberet anak2..

0 ulasan:

Catat Ulasan