-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-05-20

Mengimbas kisah di Kanazawa Port

Hari ni genap dua bulan meninggalkan negara matahari terbit, rasa begitu cepat masa berlalu..kadang2 tetiba jer rasa shahdu dan rindu sangat2 dengan kehidupan disana...bila tengok gambar2 kenangan disana sedih la pulak...sebabnya rasa macam mustahil jer dapat turun lagi kesana.
Tapi hingga kehari ni kawan2 jepun tu masih lagi berhubung menggunakan SKYPE. Habis satu rumah diorang dapat tengok guna web cam. Sampai pokok mempelam depan rumah pun kami tunjuk..hehe..habis hati kawan2 nihonjin tu....katanyer meriahnyer buah2 mempelam tu tengah menjadi. Katanya kalau kat sana sebiji pun 98yen (rm3++)..hehe


Mengimbas kenangan ketika bersama2 dengan adik2 di Toyama, suasana berada di port Kanazawa dua minggu sebelum kami balik. Adik2 yang bersama2 balik pada hujung Mac lepas. Sesi penghantaran barang2 persendirian dan kereta2 masing2 di port itu.

Pada masa ni ayah tak dapat join bersama2 sebab pada hari itu adalah hari last day bekerja di syarikat sana jadinya terpaksalah ibu yang handle sendiri2 bersama dengan adik2 yang lain. Nasib ada adik2 yang sudi bersama mambantu mana2 yang tak tau..kalian tetap dirindui..


Bila lagi dapat berjumpa dengan kalian?? Angin yang kuat di kawasan port tu menyebabkan tudung yang kami pakai pun senget benget...hehe...rindu dengan adik2 semua!!!


Tengokla canggih manggih kereta adik2 semua tu!!


0 ulasan:

Catat Ulasan