-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012-03-10

Section Dinner@Sameer Al-Arabi

Ini kali kedua buat makan2 bersama dengan section tempat kerja. Kali ni pilihan tempat di Restoran Pak Arab. Restoran Sameer Al-Arabi. Lokasi di Station 18 berdekatan dengan rumah...hehe. Berlangsungnyer bulan lepas pada 17 Feb. Pilihan lokasi dipilih oleh diri sendiri. Sebelum ni dah pekena dengan famili dulu..anak2 amatlah suka dengan menu2 disini jadinya sajer la select sini pulak. Kalau tak dorang masih lagi nak select tempat yang sama masa buat makan mula2 dulu, kat Restoran Pakeeza tu. Macam tak best jer kalau nak buat kat situ lagi...

Lokasi berdekatan dengan Tesco Station 18.

Bersama dengan kawan2 dari jabatan ibu.


Sedang kusyuk makan tu...pekene menu Pak Arab.

Ni antara menu2nyer..paling sedap dan best desert yang diberi nama Labey Sehri. Suka sangat2..





Ni sebahagian yang hadir. Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati. Bergambar bersama sebelum balik.
Terima kasih pada en suami yang bagi kebenaran untuk join dalam section dinner ni. TQ sebab jaga anak kita hero kecik tu yang semakin ligat sejak dah dapat kaki ni. Tak boleh lepa mesti kene perhati selalu. Paling aktif dibandingkan dengan abang2 nyer...Semoga anak ibu membesar bagai johan!!

0 ulasan:

Catat Ulasan