-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2011-01-17

Selamat Hari Lahir...Happy Birthday...

Hari ni 17hb Jan genap sudah umur Ikmal yang ke8 tahun. Sungguh cepat masa berlalu rasa dulu kecik jer...sekarang dah besar panjang!! Nizarul Ikmal Afif nama diberi. Maksudnyer Pemerintah/pemimpin lebih sempurna dan bermaruah! Semoga anak ibu membesar bagai johan dan menjadi anak yang soleh dunia dan akhirat...dengar kata ibu dan ayah...ibu doakan semoga Ikmal beroleh kejayaan dunia dan akhirat...Ameen.

Bila dengar nama yang maksud "pemerintah/pemimpin" tu memang rupanyer asyik memerintah kita jer..iniler dia penangan daripada maksud nama yang diberi...hehe..



Ikmal diusia 3-4 bulan..dah lama tak merasa dukung baby macam ni..InsyAllah nanti Ikmal dapat adik..doakan semoga semua dipermudahkan...Ameen .


Dikesempatan ini juga ibu nak ucapkan Selamat Hari lahir buat ayahanda Zainuddin Bin Shafiee pada 13hb Jan lepas. Rasanya masih tak terlewat lagi nak ucap yer abah.. Tahun ni dah mencecah 61 tahun umurnya. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan sihat tubuh badan hendaknya. Hingga umur begini abah takde sebarang penyakit lagi. Memang ligat orangnya kesana kesini..orang harapan nengok2kan cucu waktu ibu dan ayah bekerja...hehe
Jasamu dikenang....

Birthday


0 ulasan:

Catat Ulasan