-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012-09-30

Selamat pergi dan balik....

Sedihnya melepaskan en.suami ke negara matahari terbit petang semalam. Ibu doakan dia selamat dalam perjalanan pergi dan balik. Hampir seminggu di sana, atas urusan kerja. Setelah hampir 3 tahun berada ditanah air dan ini diarahkan untuk kesana kembali. Emmm....kalau waktu2 cenggini mesti cuaca dingin jer...rindu rasanyer dengan kehidupan disana satu ketika dulu.



 Ini kali pertama ayah dan anak bongsunyer (buat masa ni....huhu) yang berumur 1 1/2 tahun tu berenggang..... petang semalam dalam pukul 5.30ptg, masa teksi nak ambik ayah dia melalak tersedu2 nak ikut....ayah...ayah...ayah...nangis sampai sedu2....Ya Allah siannyer dia! Terlalu rapat dengan ayahnyer. Tak paham bahasa lagi....sampai ibu pulak join sekali bergenang air mata nengok dia dalam keadaan macam tu. Tapi syukur alhamdulillah.....tangisannyer berhenti bila kelibat teksi hilang dari pandangan! Pujuk dia macam2...esp pasang jer citer UPIN n IPIN atau BOBOBOI.
 Kami semua RINDU pada ayah....

 Moga ayah di lindungi sepanjang perjalanan pergi dan balik, ibu akan sentiasa mendoakan untuk ayah. Sayang ayah!!

Terima kasih ye ayah kerana selalu memikirkan kepentingan isteri serta anak dahulu berbanding diri sendiri. Sangat menghargainya, kualiti bersama keluarga harus didahulukan.

0 ulasan:

Catat Ulasan