-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2011-12-23

IBS Badminton Championship 2011

Salam kepada semua yang masih sudi mengunjungi laman ini. Pejam celik dah nak masuk hujung tahun dan tahun baru bakal menjelma, begitu cepatnyer masa berlalu. Dan sekolah pun bakal bermula beberapa hari sajer lagi. Persiapan??? Emmm..takde apa2 sangat sebab tahun lepas punya masih elok dan boleh diguna lagi. Kalau nak belipun ade la sikit2 mana2 yang patut jer.

OKla berbalik citer entry kali ni, kisah yang dikira agak basi jugak..emmm kalau tak silap awal Disember baru ni. Kisah dua beradik ni masuk pertandingan badminton anjuran persatuan IBS sini. Ayah yang paling sibuk kalau dia tau ade mana2 tempat buat pertandingan mesti dia suruh bebudak dua beradik tu masuk. Sajer suka2 nak bagi deme rasa suasana pertandingan. Menang atau kalah itu belakang cerita, biasalah adat bertanding.

Gaya aksi dua beardik....
Ikmal masuk under kategori 9 tahun dan Mifzal pulak under kategori 12 tahun. Kalau nak tau kat dalam rumah ni memang dah takde peluang la kalau nak nengok drama ke..atau citer2 yang berkisahkan khusus tuk para2 mak2 ni. Siang malam pagi petang dengan chanel sukan! Itulah penangan kalau takde geng "bunga" dalam rumah ni...semua hero!! Sampai ibu pun dah terikut2 semua kisah2 sukan!!..

Ini antara hadiah yang dipertandingankan. Menarik jugak!!

Inilah barisan2 yang masuk bertanding pada hari tu. Ibu pun dah lama sangat tak dapat nengok anak2 main sejak dah beranak kecik ni. Kalau idak laju jer mesti nak ngikut. Tunggulah Aqil besar sikit lagi mesti panjang langkah kakiku ini...

Chewah...tu adia!! tahniah anak2 ibu, dua2 jadi juara untuk kategori masing2..hehe..bolehla tu..sorang nak ikut macam Datuk Lee Chong Wei, sorang lagi nak jadi Lin Dan!! haha..dua beradik yang selalu berbalah dengan memasing punya idola..apa2 jerla.

0 ulasan:

Catat Ulasan