-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2011-08-12

Family Day@padang

Family day tempat ibu ngan ayah keje ni telah langsung dengan jayanyer dua minggu sebelum umat2 islam menyambut bulan puase. Paling unik dan sempoi lokasinyer..nak tau??? Haha....padang belakang factory daa...

Dengan rasminyer Hari Keluarga telah dirasmikan oleh big boss kita. Paling best pekerja2 yang menjalankan aktiviti menjual barang2 makanan dan minuman. Ibu ambik peluang suka2 jual air2 minuman.

Kamilah muka2 yang jual air pada hari itu. Sakit anak tekak jerit2..kalau tak tarik customer mana nak laku!!..sangat berbaloi sebab semua air habis dan licin.

Ini paling best. Salah satu aktiviti game yang paling awal..iaitu game "makan buah sampai habis". Sajer suka2 masuk. Nahh makan 4 biji pisang berangan besaq2!! Berair2 mata dibuatnyer..nasib tak kuar balik!!.Kenyang sampai ketengahari.

Salah sorang ahli dalam grup rumah biru ni..lepas jer dah makan pisang tu cepat2 pass pada mamat ni tuk continue makan buah tembikai pulak.

Cungap2 makan pisang akhirnyer berbaloi!! Grup ibu dapat no 1!..suka..suka..

Suasana dan aktiviti pada hari itu.

En.suami dan anak2 datang betul2 dah nak habis aktiviti. Pada hari yang sama anak2, Mifzal dan Ikmal masuk pertandingan badminton. Kena hari yang sama pulak! Tu yang rasa macam tak best jer.Si kenik ibu bb Aqil tumpang tinggalkan sekejap kat rumah baby sitter. Kalau bawak sekali jenuhlah ibu dia nak berniaga..hehe..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ala...comel..igt lg dulu makan buah epal tp tgn kene ikat..dpt no 1 gak..hehe

NorNaza berkata...

tuah badan sapa yg tau..hikhik..

Catat Ulasan