-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010-11-27

Party @ DKita Garden

Kawasan yang dikira paling dekat dan menepati selera sesiapa yang mencubanya...mana lagi kalau bukan salah sebuah restoran sekitar dekat dengan kawasan rumah ni...DKita Garden.

Meraikan salah seorang rakan yang akan terbang jauh nun......mana lagi kalau bukan di bumi sakura!! Makan2 sempena meraikan kawan yang akan meninggalkan bumi Malaysia untuk beberapa bulan sahaja.

Makan2 ni telah diadakan sebelum raya haji baru2 ni..tak ramai kawan2 yang dapat hadir..

Inilah orangnyer yang cumil lote...yang telah terbang pada 19hb lepas..wahhhh bestnyer pegi time2 gini dengan cuaca yang nyaman dan sejuk di bumi sakura tu!!

Sempat bergambar diluar restoran ni. Semoga Liza selamat berada di perantauan..Ameen..

Yang ni sesi makan2 jugak tapi dalam kawasan tempat kerja. Meraikan orang yang sama....yang ni meriah dengan kawan2 perempuan semuanyer...plan cantik ni diatur oleh sapa lagi kalau bukan mak buyung ni...hehe..

Inilah dia dua anak dara yang telah terbang jauh nun dibumi sakura!!...Jangan lupa bawak balik ole-ole nanti...Selamat untuk kalian berdua...

0 ulasan:

Catat Ulasan