-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie

2013-05-11

Arigatou presento

Hari ni van pos laju menghantar satu bungkusan ke rumah, lebih kurang pukul 12 tengahari terimanyer...Nasib ada kat rumah sebab sebelum2 ni kami tak pernah terima hari sabtu...kene hari time kerja, mana ada kat rumah kan...kenelah pergi ke pejabat pos laju nak ambiknyer...
Selepas dah tandatangan di kertas ibu pun ambikla barang tu dari adik pos laju tu...
jeng...jeng..jeng...dari mana tu??? Mana lagi kalau bukan dari sahabat2 ibu di bumi sakura nun..

Hahhh macam2 ada...terima kasih sangat2 sebab tak sangka diorang masih ingat kat kami sefamili disini. Arigatougozaimasu...

Cantik sangat skaf bunga tulips ni..

Frame gambar yang cute

Aksesori handphone...bentuk bunga tulip..purple lagi...cantik

Beg kecil..serbaguna

Makanan2 ringan untuk sapa lagi kalau bukan untuk dua beradik tu..

Terima kasih banyak-banyak...

0 ulasan:

Catat Ulasan