-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2011-11-17

Makan kenduri

Bertempat di dewan Majlis Daerah Batu Gajah, ibu sefamili dapat undangan perkahwinan dari sahabat baik ibu yang sorang ni. Perkahwinan adik bongsu laki2nyer. Thanks Yanti atas undangan. Telah berlangsung pada hari Sabtu lepas 12hb Nov. Pengantin perempuan pun tersangatlah kenalnyer..hehe...satu kawasan dekat rumah mak di Siputeh.

Tersangatlah ramai para tetamunyer. Suasana yang sangat selesa bila buat dalam dewan ni. Hujan ke..panas ke..takde masalah. Bersama dengan sahabat ibu, Yanti. Kakak kepada pengantin lelaki. Hemsem sangat pengantin hari tu!!

Gambar famili dari pihak lelaki. Cantik, simple dan kiut pelamin tu. Emmm zaman kita tak merasa dapat macam ni. Zaman anak2 kita esok entah macam manaler rupe pelamin yer.. mungkin lagi canggih manggih..


Kak Azah sefamili pun ade jugak hari tu. Bila masuk hujung2 tahun ni berderet minggulah dapat undangannyer yer...maklumlah musim orang kawen!

Baby Aqil dah ngantuk nak tido. Kurang sporting sikit. Mujor dah selesai semua baru dia buat hal.
Kepada pasangan pengantin, Selamat Pengantin Baru, semoga berbahagia hingga ke akhir
hayat.Ameen..

0 ulasan:

Catat Ulasan