-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2011-05-04

Kini bebas dialam itu..

Menghitung hari detik demi detik...kini diri ini sudah bebas di alam pantang..yihaa kini berada di zon bebas..sampai jugak waktu itu!!
Lokasi pertama setelah bebas dialam pantang pergi jenjalan ke rumah teman baik ibu, Ida nun di Manjung. Pada awalnyer ibu sama2 dialam pantang dengan Ida tapi dia lewat sikit keluar babynyer..masa melawat dia hari tu katanyer dah masuk 19 hari.

Tak lepas peluang mesti nak bergambar jugak. Masing2 baby tengah tidor. Waktu usia bb cenggini kejenyer kenyang tido..kenyang tido..kalau meragam nangis jer ada ler bende lain yang tak kena kan. Senyum melerek jer orang dalam pantang tu..

Ini dia baby Ekhwan. Masa melawat hari tu dah sama besar jer dengan bb Irfan. Jadinyer pun besar 3.6kg sedangkan Irfan 2.75kg jer.

Ini shoot yang paling best..bb Irfan tengah nganga tido. Tak tau pun ada gambar ni, masa nak upload gambar to PC tengok2 ade terselit. Tak lain tak bukan kerja abang dia ler ni si Ikmal yang nangkapnyer...

Ada rezeki nanti kita jumpa lain yer..thanks to Yanti sefamili juga yang sudi jenguk ibu and bb last two weeks kalau tak silap..

0 ulasan:

Catat Ulasan