-----> About me

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
Ibu kepada 3 orang hero,Nizarul Mifzal Amin (12 tahun), Nizarul Ikmal Afif (10 tahun) & Nizarul Irfan Aqil (2 tahun ) dan disayangi oleh seorang lelaki yang bergelar suami..Nazaruddin b. Sulaiman.Blog ini dijadikan sebagai satu naskhah istimewa buat anak2 ku tercinta,juga sebagai tinta hati buat suami tersayang.Blog ini mula dibangunkan pada 2009.

-----> Wedding

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

-----> My Son's

Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2009-08-07

Murata Malaysia Family News

Seronok sangat bila orang di MME masih nak kongsi news about Murata Malaysia dengan ibu sefamili disini. Sekurang2nyer ibu yang jauh ni pun tau jugak apa terlatest punyer perkembangan di tempat kerja ibu ngan ayah disana. Thank you to HR.


Managing Director Mr.Osamu Onishi..banyak memikirkan apa yang terbaik untuk meningkatkan dan mempertahankan Murata Malaysia...ikutkan lama dah bungkus...sekarang semakin kukuh..Alhamdulillah...syukur




Cerita dari Toyama Murata pun ada diselitkan sekali..alhamdullillah ayah dapat bawak "buah tangan" dari sini untuk Murata Malaysia. Dan bulan October ni ada beberapa staff lagi yang akan mengikuti programe yang sama..iaitu bekerja di negara matahari terbit. Semua hendaklah berpegang pada "MALAYSIA BOLEH"...



.
Cayalah....


Ini yang rasa seronok ni boleh tau sapa yang baru kawin..dan sapa yang baru lepas dapat anak baru....terkejut ni kawan ibu sorang ni beranak lagi...Tahniah Samsi Hamizah!!. senang betui korang ni ye!!! Dan tahniah pada Kak Yang ( Roslina )..akhirnye dapat jugak sorang lagi..tahniah!tahniah!. Begitu jugak ngan abg Salim..tahniah no 6!!.dan juga pada yang lain2..pada yang naik pelamin "Selamat Pengantin Baru", dapat yang dapat baby baru.."Congratulation On Your New Baby Born"!! sayangnye ibu jauh tak dapat nak tengok.



0 ulasan:

Catat Ulasan